Mercedes-Benz

Razem dla bezpieczeństwa.

Nasze najświeższe informacje dotyczące COVID-19 i Twojego bezpieczeństwa.
Razem dla bezpieczeństwa

Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

Stale monitorujemy rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19 po to, aby być w stanie w dowolnym czasie zareagować na dynamicznie zmieniającą się sytuację.

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, współpracowników i partnerów należą do naszych nadrzędnych priorytetów, a działania w tym zakresie są stale aktualizowane w oparciu o informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia (World Health Organization - WHO) i rządy poszczególnych krajów.

Powołaliśmy specjalny zespół, który dba o dostosowanie naszych działań do aktualnych wytycznych rządu i służb sanitarnych.

Aplikacje i usługi dostępne online.
Mercedes-Benz dociera do Twojego domu.

Z przyjemnością doradzamy przez Internet.

Aplikacje i usługi dostępne online

W dalszym ciągu będziemy Cię wspierać przez Internet lub telefonicznie i zrobimy wszystko co, w naszej mocy, aby udzielić Ci pomocy w tym okresie.

Informacje na temat produktów są łatwo dostępne na stronach internetowych, podobnie jak aplikacje do konfiguracji czy wyszukiwania samochodów.

Dodatkowo każdy z dostępnych w naszej ofercie samochodów, możesz dokładnie zobaczyć dzięki wideo konferencji WhatsApp.

Zamówienia.

Aktualne informacje na temat zamówień.

Zamówienia

Wszystkie zamówienia są na bieżąco realizowane, a doradcy handlowi dostępni do Twojej dyspozycji. W przypadku dodatkowych pytań odnośnie zamówień prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym salonem Mercedes-Benz.

Salony Sobiesław Zasada Automotive pracują obecnie w godzinach:

Poniedziałek - Piątek:  9 - 16

Sobota: Nieczynne

Usługi serwisowe.

Aktualne informacje na temat serwisu.

Usługi serwisowe

Wszystkie umówione wizyty są na bieżąco realizowane. Doradcy serwisowi pozostają z Tobą w bezpośrednim kontakcie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z wybranym autoryzowanym serwisem Mercedes-Benz.

Wszystkie aktualne godziny otwarcia poszczególnych serwisów Sobiesław Zasada Automotive znajdziesz w zakładce kontakt.

Możesz też dokonać rezerwacji online wizyty w serwisie, klikając na poniższy link lub logując się na swoje konto w Mercedes me.

W przypadku awarii prosimy o kontakt z  z naszą czynną całodobowo infolinią serwisową CAC (Customer Assistance Center) pod następującymi numerami telefonów:

Samochody osobowe:   00800 - 1 777 77 77
Samochody dostawcze: 00800 - 3 777 77 77
Samochody ciężarowe:  00800 - 5 777 77 77

Często zadawane pytania.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat bieżącej sytuacji oraz informacje o działaniach podjętych przez nas w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów i współpracowników. W miarę rozwoju sytuacji będziemy aktualizować informacje opublikowane na tej stronie. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z nami.

Poszukujesz informacji na temat finansowania?

Poznaj produkty finansowe Mercedes-Benz Financial Services:
https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/buy/finance-leasing-insurance/financial-services.module.html

Sprawdź, który z naszych produktów finansowych będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni:
https://www.mercedes-benz.pl/product-finder

Sprawdź ofertę samochodów dostępnych od ręki w promocyjnym programie Lease&Drive 1%:
https://oferta.mercedes-benz.pl

Oblicz ratę miesięczną leasingu lub pożyczki na wybrany model Mercedes-Benz:
https://www.mercedes-benz.pl/kalkulator

Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące aktualnej oferty finansowania, prosimy o kontakt z Działem Handlowym Mercedes-Benz Financial Services: handlowy@daimler.com

Natomiast w sprawach dotyczących zawartych już umów finansowania, prosimy o kontakt mailowy z odpowiednim działem Mercedes-Benz Financial Services:
- Zmiany do umów; faktury elektroniczne: administracja@daimler.com
- Płatności: windykacja@daimler.com
- Rejestracje pojazdów: rejestracje@daimler.com
- Przedterminowe zakończenie umowy: zakonczenie@daimler.com
- Obsługa szkód ubezpieczeniowych całkowitych i częściowych: mbszkody@daimler.com
- Zmiany do polis ubezpieczeniowych: mbubezpieczenia@daimler.com
- Wznowienia ubezpieczeń: mbwznowienia@daimler.com
- Obsługa umów serwisowych: serwis@daimler.com

Jeżeli zadeklarowałeś chęć otrzymywania faktur z Mercedes-Benz Leasing w wersji elektronicznej, możesz pobierać je z Portalu e-Faktur: https://www.faktura.mbfs.pl

Wzory wniosków o różne zmiany w umowach leasingowych udostępniliśmy do pobrania na stronie: https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/buy/finance-leasing-insurance/contract.module.html

Czy nadal mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta CAC?

Dział Obsługi Klienta CAC działa przez całą dobę. Z uwagi na bieżącą sytuację, możemy nie być w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak do tej pory, ale zapewniamy, że skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym terminie. Dziękujemy za zrozumienie.

Możesz kontaktować się z CAC pod numerem 00 800 1 777 7777 (połączenie bezpłatne). Jeśli nie udało Ci się do nas dodzwonić lub jeśli życzysz sobie, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą, prosimy o kontakt e-mailem na adres: customerservice.poland@cac.mercedes-benz.com

Czy nadal mogę kontaktować się z moim dealerem?

Wszystkie salony sprzedaży Mercedes-Benz są dostępne. Należy jednak pamiętać, iż godziny otwarcia jak i sposób działania poszczególnych lokalizacji może ulec zmianie. Szczegółowe dane kontaktowe najbliższego salonu, w tym informacje na temat godzin otwarcia, jak i podejmowanych działań można znaleźć na naszych stonach internetowych.

Jakie działania podejmują salony sprzedaży?

Zapewniamy, że salony sprzedaży podejmują wszelkie zalecane działania zapobiegające rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Prosimy zapoznać się z szczegółową informacją na ten temat na naszych stronach internetowych.

Mój samochód wymaga naprawy lub przeglądu. Czy jest to nadal możliwe?

Autoryzowane Serwisy Mercedes-Benz w Polsce oraz całodobowa pomoc na drodze pozostają dostępne, choć mogą zmienić się godziny otwarcia. Dlatego prosimy o kontakt przed terminem wizyty drogą telefoniczną lub e-mailową.

Mam umówiony termin przeglądu, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać punktu serwisowego. Czy mogę przełożyć termin wizyty?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt z nami w tej sprawie.

Chcę kupić samochód, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać salon sprzedaży. Czy są jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

Oferujemy szereg możliwości kontaktu z nami. Możesz korzystać z dostępnych narzędzi internetowych, w tym, z naszej strony www i poczty elektronicznej. Wielu z naszych salonów dealerskich oferuje również możliwość kontaktu poprzez aplikację WhatsApp czy FaceTime.

Chciałbym odbyć jazdę testową. Czy taka możliwość nadal istnieje?

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat jazdy testowej prosimy o kontakt z nami.

Mój nowy samochód został dostarczony, ale nie mogę lub nie chcę teraz udać się do salonu sprzedaży. Czy istnieją jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt w tej sprawie z doradcą handlowym w salonie Mercedes-Benz.

Czy samochód, który zamówiłem, zostanie dostarczony w ustalonym terminie?

17 marca 2020 r. firma Daimler podjęła decyzję o zawieszeniu większości produkcji na terenie Europy i działalności w określonych działach administracyjnych na co najmniej 2 tygodnie. Jest to zgodne z zaleceniami władz międzynarodowych, krajowych i lokalnych. Przerwa dotyczy zakładów spółki Daimler na terenie Europy produkujących samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe. Zastosowanie tego środka w szerszym zakresie zależy od dalszego rozwoju sytuacji. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować wpływ obecnej sytuacji na zamówienia i dostawy dla naszych klientów.