Idealnie dopasowany.

Prowadzisz działalność gospodarczą i szukasz optymalnego sposobu na kupienie dostawczego samochodu marki Mercedes-Benz? Cenisz sobie tradycyjne rozwiązania i chcesz być właścicielem pojazdu? Nasz Flexi Leasing to zagwarantuje. 

Flexi Leasing to najpopularniejszy sposób na sfinansowanie zakupu samochodu dla firmy, dostępny zarówno dla pojazdów nowych jak i używanych. Umowa tego typu zapewnia niski całkowity koszt nabycia pojazdu. Aby dopasować miesięczne opłaty leasingowe do budżetu, możemy elastycznie kształtować parametry umowy, takie jak wpłatę własną, długość umowy czy wartość końcową przenoszącą własność pojazdu na Ciebie. Spłacając całą wartość pojazdu stajesz się jego właścicielem i od Ciebie zależy, jak długo będziesz go jeszcze użytkował.

Umowę Flexi Leasingu możesz rozszerzyć o liczne dodatkowe opcje. Do tego, podczas trwania umowy, możesz skorzystać w pełni z efektu tarczy podatkowej, dzięki czemu koszt sfinansowania pojazdu okaże się jeszcze niższy.

Czas trwania umowy leasingowej wynosi od 24 do 60 miesięcy, przy czym w przypadku pojazdów używanych okres kredytu i wiek pojazdu nie mogą przekroczyć łącznie 10 lat, licząc od daty pierwszej rejestracji. Umowę mogą zawrzeć firmy z siedzibą na terenie Polski.

Sprawdz jak działa finansowanie Flexi Leasing:

Zalety programu Flexi Leasing i korzyści dla Twojej firmy:

- Wszystkie formalności załatwisz w jednym miejscu – w salonie dealerskim.

- Brak opłat za rejestrację samochodu.

- Indywidualnie ustalony okres umowy – od 24 do 60 miesięcy – oraz wysokość wpłaty wstępnej. 

- Niski całkowity koszt procentowy umowy.- Elastyczność finansowania – umowa może zawierać samo finansowanie, ale możesz też rozbudować ją o dostępne opcje dodatkowe: Ubezpieczenie Komunikacyjne, Ubezpieczenie Ochrona Prawna, Ubezpieczenie GAP, Pakiet Gwarancyjny, a także Umowę Serwisową.

- Korzyść podatkowa – możliwość uwzględnienia całej raty miesięcznej w kosztach uzyskania przychodu oraz odliczenia VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

- Na koniec umowy pojazd przejdzie na Twoją własność po zapłaceniu symbolicznej Wartości Końcowej.

Jakie komponenty są dostępne w ramach umowy?

Dokumenty wymagane do analizy finansowej:

- Kopie wpisu REGON i decyzji o nadaniu NIP,
- Dokumenty finansowe narastająco od początku bieżącego roku,
- Dokumenty finansowe za ostatni pełny rok obrotowy (w zależności od prowadzonej księgowości, np. PIT, bilans + rachunek zysków i strat, książka przychodów i rozchodów, F-01, itp.)
- Kopie dowodu osobistego i prawa jazdy osób podpisujących umowę.

W szczególnych przypadkach zakres wymaganych dokumentów może być rozszerzony.

Procedura uproszczona do minimum.

Dla wybranych typów samochodów już od 20% opłaty wstępnej mają zastosowanie uproszczone procedury akceptacji umów.
W tym przypadku wystarczy dostarczyć dokumenty rejestrowe firmy (NIP, REGON, wpis do ewidencji lub KRS) oraz dokumenty tożsamości reprezentantów firmy, nie ma natomiast potrzeby przedstawiania żadnych dokumentów finansowych. W ich miejsce należy jedynie wypełnić druk oświadczenia o dochodach.
Uproszczona procedura dotyczy tylko samochodów nowych.

Następne kroki: