Podziel koszt przez trzy.

Kredyt 33/35/35 to alternatywa dla gotówkowego zakupu pojazdu. Aby jeździć nowym Mercedesem, nie musisz płacić od razu całej jego wartości. Wystarczy, że wpłacisz 1/3 tej kwoty, a pozostałe środki możesz zainwestować w inne ważne przedsięwzięcia. 

W ramach Kredytu 33/35/35 oferujemy Ci spłatę pozostałej wartości pojazdu w dwóch ratach po 35%, płatnych w odstępie roku. Przez cały okres umowy nie będziesz natomiast płacić żadnych rat miesięcznych. Wspomniane dwie roczne raty zawierają już wliczony koszt odsetek od udzielonego kredytu. Jeśli planujesz zakup pojazdu za gotówkę, przemyśl to jeszcze, i przelicz, bo Kredyt 33/35/35 może okazać się dla Twojej firmy korzystniejszym rozwiązaniem. 

Czas trwania umowy kredytowej to 24 miesiące, przy czym w przypadku pojazdów używanych okres kredytu i wiek pojazdu nie mogą przekroczyć łącznie 10 lat, licząc od daty pierwszej rejestracji. Przy zawarciu umowy obowiązuje Opłata Przygotowawcza w wysokości 2,5% ceny pojazdu. Umowę kredytową mogą zawrzeć firmy z siedzibą na terenie Polski posiadające zdolność kredytową. 

Sprawdź jak działa Kredyt 33/35/35:

Zalety i korzysci, jakie oferuje kredyt 33/35/35:

- Wszystkie formalności załatwisz w jednym miejscu – w salonie dealerskim.

- Od początku Twoja firma jest właścicielem pojazdu i rejestruje go na siebie.

- Brak rat miesięcznych – zamiast nich 2 raty, płatne w odstępach rocznych.

- Niski łączny koszt odsetek, wliczonych w roczne raty.Umowa może obejmować również koszt wyposażenia dodatkowego oraz ubezpieczenia.

- Twoja firma, jako właściciel pojazdu, będzie dokonywać odpisów amortyzacyjnych, a w kosztach uzyskania przychodu może uwzględnić część odsetkową obu rat. Ponadto istnieje możliwość odliczania VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Jakie komponenty dostępne są w ramach umowy?

Dokumenty wymagane do analizy finansowej:

- Kopie wpisu REGON i aktu nadania NIP,
- Dokumenty finansowe narastająco od początku bieżącego roku,
- Dokumenty finansowe za ostatni pełny rok obrotowy (w zależności od prowadzonej księgowości, np. PIT, bilans + rachunek zysków i strat, książka przychodów i rozchodów, F-01, itp.)
- Kopie dowodu osobistego i prawa jazdy osób podpisujących umowę.

W szczególnych przypadkach zakres wymaganych dokumentów może być rozszerzony.