Mercedes-Benz

Komfort i bezpieczeństwo w naszych serwisach

W trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników w związku z obecną sytuacją wprowadziliśmy w naszych serwisach szereg zmian

 

- Wprowadziliśmy strefy bezpieczeństwa w Biurze Obsługi Klienta
- Udostępniliśmy podajniki z żelem antybakteryjnym w toaletach i recepcji
- Przeprowadzamy dezynfekcję (kilka razy dziennie) poręczy, blatów, klamek i sanitariatów
- Pracownicy, którzy mają taką możliwość - pracują z domu, aby zminimalizować liczbę osób w obiektach
- Prosimy o dokonywanie płatności kartą i unikania gotówki
- Zabezpieczamy wnętrze pojazdu folią: kierownicę, siedzenie, lewarek zmiany biegów
- Dezynfekujemy wnętrza samochodów zastępczych

Zostań w domu

 

- Preferujemy kontakt telefoniczny, mailowy oraz przez media społecznościowe
- Oferujemy usługę door to door, zachęcamy klienta do skorzystania z tej formy dostarczenia auta do serwisu, bez wychodzenia klienta z domu
- Przypominamy o możliwości rezerwacji wizyty serwisowej online

Zmienione zostały godziny pracy naszych serwisów.

 

Nowe usługi

- Wprowadzaliśmy nową usługę dezynfekcji wnętrza pojazdu i układu klimatyzacji, połączonej z wymianą filtrów. Wszystko w promocyjnej cenie
- Realizujemy wysyłki kurierskie GRATIS przy wartości zakupionego towaru od 500zł brutto.